Paul är snart död. Torsten springer runt med T-Röd.

Publicerad 2013-07-25 01:50:47 i Allmänt, Tips,

Vet att jag tjatar otroligt mycket om Monday Bar kryssningen men vi hörde så mycket musik där som är SÅ JÄKLA BRA! Och för en vecka sedan ungefär hittade jag låten jag letat efter i evigheter. SÅ GLAD! Haha har lyssnat på den i repeat de senaste dagarna. Inte bra. Kan dock inte låta bli! Hehe...låten ifråga heter Power Drive med Eric Prydz (Pryda).
 
Eftersom jag nu äntligen har hittat låten, så måste jag ju förstås länka till den så att ni kan få lyssna på den också! 
 
Dock är det inte från Eric Prydz officiella sida på soundcloud, då den som finns på hans sida är från en podcast och det går ju inte att lyssna på låten med en kille som avbryter mitt i. Men bara för att stödja Eric Prydz så lägger jag upp länken till hans sida också. Om ni klickar här så kommer ni dit!
 
S'Oolong' tea'll er alla!
//Paul
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Paul Torsten

HALLÅÅÅÅÅÅ. Två tjejer från Stockholm med dålig humor och för lite att göra om dagarna. Tipsar om musik och Ulf Lundell. Roligt roligt som en vis man sa.

Kategorier

Arkiv X

Prenumerera och dela